loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 878 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی من کارگرم

دانلود فیلم ایرانی جدید و بسیار زیبای من کارگرم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

همینک از پردیس موزیک دانلود کنید…

man kargaram دانلود فیلم ایرانی من کارگرم

 

 

کارگردان : علی توحید پرست

نوع اثر : نمایش خانگی

ژانر : کمدی

سال تولید : ۱۳۹۲

مدت زمان : دقیقه

حجم :

فرمت : MP4

بازیگران : مجید صالحی،مهران غفوریان،مسحن افشانی،مهران رجبی،بیتا سحرخیز

خلاصه داستان فیلم من کارگرم : صادق که یک کارگر ساده میباشد به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی میکند . او با وجود و …

 

دانلود فیلم ایرانی من کارگرم : DOWNLOAD

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 869
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 20,965
  • بازدید کلی : 890,435
  • کدهای اختصاصی