loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 256 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای حبیب به نام ببار ای برف با دو کیفیت به همرا متن آهنگ ببار ای برف

Habib دانلود آهنگ جدید حبیب به نام ببار ای برف

 

Music
MP3 320 kb/s MP3 128 kb/s
Download Download

 

 

دانلود متن و آهنگ جدید حبیب به نام ببار ای برف

ببار ای برف ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ببار ای برف غمگین بر مزارش

به من می گفت برف رو دوست داره

به من می گفت اگه آروم بباره

به من میگفت این برف زمستون

همینکه آب شه ، اونوقت بهاره

***************

ببار ای برف ببار ای برف سنگین بر مزارش

ببار ای برف ببار ای برف غمگین بر مزارش

***************

به وقت بازی تو برف زمستون

صدای گامهاش وقتی میشد دور

پی او می دوویدم توی برفا

به من می گفت نرو لیزه زمین ها

به پوشان بستر پاکش یه پاکی

بگو با او که من با خرس کوکی

برای خنده هاش دلتنگ گشتیم

به دنبالش همه جاها رو گشتیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,202
  • بازدید ماه : 3,236
  • بازدید سال : 23,674
  • بازدید کلی : 893,144
  • کدهای اختصاصی