loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 233 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مدرس به نام با ما اینجا

59b66ff1181f853862184eb202cb830c  دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام با ما اینجا

 

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام با من اینجا :

چقدر آرومه این شب ها با تو هر لحظه و هر جا

چقدر خوبه که تو هستی کنار ما با ما اینجا

نگاه گرم تو بازم به شهر خسته جون میده

طلوع آرزوها رو به رویامون نشون میده

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

من و تو قطره ایم اما کنار هم.یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

تو هم با ما بیا اینجا که ما از جنس بارونیم

دلامون رنگه خورشیده با هم از عشق می خونیم

چراغ شهر خاموشه بیا تا با تو روشن شه

بیا تا شب مثل الماس توی دستای تو و من شه

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

من و تو قطره ایم اما کنار هم یه دریاییم

به دیروز دل نمی بندیم پر از امید فرداییم

MP3 – 320

Mehdi Modarres – Ba Ma Inja

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Ba Ma Inja

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 959
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,798
  • بازدید ماه : 3,832
  • بازدید سال : 24,270
  • بازدید کلی : 893,740
  • کدهای اختصاصی