loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 297 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو

ترانه : فرزاد حسنی ، آهنگ و تنظیم : میلاد ترابی

0c6238e392796c58bbd3b2a7e619634f دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام منو تو و سال نو
 
 
 متن آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو :

یه روزی می گفتم میشه با تو بود

میشه بی خجالت بهت فکر کرد

میشه اسم کوچیکت وساده گفت

قدم زد کنارت به عنوان مرد

تو هر چی ازم دور تر میشدی

من انگار بیشتر عاشقت میشدم

تو این عشق وجدان تو راحته

من این کار و کردم خودم با خودم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام من و تو و سال نو

♫♫♫♫♫♫

نه چیزی به جز سوال من و می گرفت

نه بی تو قلب نوزاد بود همه سال و با درد تو سوختم

مگه میشه بی غرق تو شاد بود

نموندی عذابم.و کمتر کنی

نرفتی که با رفتنت خو کنم

گناهم چیه این شب سال نو

باید عطر جا موندت و بو کنم

خدایــــــــا یکی توی گریه بهت رو زده

سپرده دوتامون و دست شما

خدایــــــــا مگه میشه امسال با بغض تحویل شه

یه کاری کن خوب شه حال ما

MP3 – 320

Shahram Shokoohi – Mano To-o Sale No

MP3 – 128

Shahram Shokoohi – Mano To-o Sale No

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 757
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,596
  • بازدید ماه : 3,630
  • بازدید سال : 24,068
  • بازدید کلی : 893,538
  • کدهای اختصاصی