loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 225 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای پژمان جمشیدی به نام فرشته

62063a356bcc2c12652799d8fb7f122e دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته
 

متن آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته :

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته

♫♫♫♫♫♫

تو فرشته ای که بازم امدی تو رویام

هنوزم طمع صدات و عاشقونه می خوام

تو از تموم دنیا موندی برام و

من دنیام و با تو زیباتر می خوام و

به من گفتی که حرفام و می خونی تو چشام و

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم.و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

تو صدای تپش قلب منی

تو نمی تونی دلم و بشکنی

من دوست دارم تو این روزگار

حالا حرفام و به خاطر بیار

MP3 – 320

Pejman Jamshidi – Fereshteh

MP3 – 128

Pejman Jamshidi – Fereshteh

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 705
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,544
  • بازدید ماه : 3,578
  • بازدید سال : 24,016
  • بازدید کلی : 893,486
  • کدهای اختصاصی