loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 317 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیانوش گرامی 

 با نام ناز می کنی با بالا ترین کیفیت 

ادرس جدید سایت music & film 

www.music-film.tk

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

متن آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی :

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

این روزا خیلی برام ناز می کنی

سر ناسازگاری ساز می کنی

هی چشاتو به روخ من می کشی

خیلی اون دور دورا پرواز می کنی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید کیانوش گرامی با نام ناز می کنی

♫♫♫♫♫♫

اولین روزی که من دیدم تو رو تو نگاه تو به جز صفا نبود

توی حرفای که با من می زدی خبری از کلک و ریا نبود

خودت اینجایی دلت جایه دیگه

خونه کردی توی دل های دیگه

مگه یک دل رو به چند تا میسپارن

که به سر داری تو سودای دیگه

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

یادت رفته اون روزا تو با من پر می زدی

روزی ۱۰۰ بار می یومدی به خونم سر می زدی

MP3 – 320

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

MP3 – 128

Kianoosh Gerami – Naz Mikoni

ادرس جدید سایت music & film 

www.music-film.tk

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 654
  • باردید دیروز : 258
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,493
  • بازدید ماه : 3,527
  • بازدید سال : 23,965
  • بازدید کلی : 893,435
  • کدهای اختصاصی