loading...
music & film
abolfazl naddaf بازدید : 256 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت
تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی 
شعر : علی بحرینی ، ملودی : محسن جلیلی
نوازنده بوزوکی : بهنام حکیم ، نوازنده کمانچه : مجید مظاهری
این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ب مثل بهار می باشد.

 دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

متن آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار :

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام.بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی حال و هوام خوبه این که از تو نفس بخوام خوبه

بی تو حسی برام نمی مونه همه دنیام بی تو پریشونه

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

MP3 – 320

Nadim -  B mesle Bahar

MP3 – 128

 

Nadim -  B mesle Bahar

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
music & film
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 674
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 907
  • بازدید ماه : 565
  • بازدید سال : 21,003
  • بازدید کلی : 890,473
  • کدهای اختصاصی